love~

love~

Sunday, December 5, 2010

Rindu bertandang lagi...

hari ni dah masuk 3 bulan lebih arwah abah tinggalkan kami semua. rindunya kt arwah. susahnya arwah xde. maklumlah, aku da nk kawen. kalo arwah ade,die akan jd wali. sekarang sape nk jd wali? abang aku x same ngan arwah.. tp alhamdulillah...arwah sempat kenal bakal menantu die.. mase majlis tunang aku ari tu pn, sebak je aku tgk muka mak.. maybe mak pun rindu kt arwah abah. yelah,sepatutnya abah yg sarungkan cincin tunang kt my hubby,tp paklong yg sarungkan. alangkah indahnya kalo saat bahagia aku tu arwah ada bersama... tapi aku tahu,arwah tetap ada bersama kami n sentiasa doakan kebahagiaan kami.. abah..damailah engkau disana. hanya doa yang mampu k.ngah kirimkan. k.ngah rindukan abah sgt2. al fatihah....

No comments:

Post a Comment